søndag 23. november 2008

Nå har Celine endelig fått tann nr 2. Den første tannen kom 24.10, og tann nr 2 kom 21.11 - og jeg tror det klør veldig, for hun klør og sikler som bare det! Den siste viser ikke så godt enda da, for den har nettopp kommet igjennom - men man kjenner den veldig god om man lar henne bite seg vertfall! Hun har blitt ganske rampete for tiden, og synest det er utrolig morsomt å ligge å bite på det første trappetrinnet i trappen - så det er fullt i bitemerker..

På Søndag er det barnedåp, så det er full planlegging her i huset. Det kommer litt under 60 gjester, så det blir en del arbeid å gjøre i stand - men håper det blir en koslig dag for alle sammen :) Jeg har endelig klart å bestemt faddere, for de måtter jeg jo ha klar når jeg skulle på samtale til presten. Fadderene ble; Catrine (venninda mi), Albertine (venninda mi), Martine (søskenbarnet mitt), Pelle (onkeln min), Malin (tanta mi, dama til Pelle) og Per Arild (kjæresten min) - jeg tror de 6 kommer til å gjøre en utrolig bra jobb som fadder :)

Jeg prøver å ordne slik at alt, eller vertfall nesten alt i barnedåpen skal være rosa og turkis, mest rosa selfølgelig - men det er ikke så lett..

Ellers så er det ikke så mange store forandringer. Det er stort sett full fart i henne hele tiden, og hun er veldig glad i oppmerksomhet - får hun ikke nok, så roper hun! Hun krabber rundt på golvet stort sett hele dagen, og er ekstremt opptatt av skoene til folk - crocs er storfavoritten. Hun spiser godt, men er ikke så glad i 8mnd middags glassene enda - det er litt mye klumper i, så hun brekker seg. Men alt annet går fint. Hun spiser også babykjeks, men vi må passe på henne - for her en dag puttet hun hele kjekset i munnen og satt det fast i halsen. Da var jeg rask å slå henne i ryggen, og det sprutet både kjeks og middag utover alt..

Hun står også nå, men tørr ikke reise seg opp selv. Hun gjør det om hun sitter i fanget - men ikke når hun leker på golvet..



Celine står i sofaen og prater med Kenneth på msn.


Står i sofaen og prater med Kenneth :D


Celine i vogna si med den nye lua si :)






Oppmerksomhetsyk liten jente på bussen :p

Ingen kommentarer: