søndag 9. november 2008

Julekort photoshoot

Nå har vi - til tross for at det forsatt er en stund til jul, tatt bilder til julekortet i år! :) Best å være tidelig ute for en gang skyld, hehe. Har forsatt ikke sendt ut takkekortene for de fine gavene hun fikk etter fødselen, så..
Celine var kjempeflink gjennom hele "shooten", og jeg er som alltid kjempe stolt av den lille prinsessa/nissen min!


Jeg har også redigert, og bestilt julekort - så de kommer vell snart i posten, regner jeg med :)

Her er ett par av bildene vi tok:
Ellers så har vi også endelig begynt å planlegge dåpen til Celine. Har sendt ut inbydelser nå, og har invitert 69(!) personer - 4 stk har allerede gitt beskjed om at de ikke kan komme.

Dåper er i Hamnsund kirke, søndag 30. November kl. 11.00. Etter kirken skal vi møtes for å spise middag og kaker, på Gamlem grendahus ca. kl. 13.00.. Er mye planlegging som gjenstår, men håper det blir en koslig dag..


Celine har også fått sin første tannebiss, nede på høgresiden. Det har plaget henne litt i det siste, så det har vært litt mer skriking enn det bruker å være. Jeg har også mistanker om at tann nr. 2 er på vei nå :)



Skal prøve å bli flinkere til å oppdatere her fremover, lover ikke noe - men skal prøve vertfall :)



Jeg lagde foresten en film til Celine, om noen vil se :


Ingen kommentarer: